Blog

Zlocenie druku
Blog

Złocenie druku – doskonały sposób na wyróżnienie materiałów reklamowych

Każdy klient, chcąc nie chcąc, przy wyborze produktu polega głównie na swoim zmyśle wzroku. Dlatego też odpowiednio zaprojektowane opakowanie jest kluczem do pozyskania niezdecydowanego kupującego. Chociaż podstawową funkcją opakowania jest ochrona znajdującego się w środku produktu, to nic nie stoi na przeszkodzie, by przyciągało wzrok klienta już z daleka. W końcu w dobie mediów wizualnych to właśnie wygląd zewnętrzny ceniony jest najbardziej.

Czytaj więcej

Kaszerowanie opakowan
Blog

Kaszerowanie opakowań – zalety

Kaszerowanie jest jednym ze sposobów uszlachetniania opakowań, który łączy ze sobą kilka istotnych korzyści. Jeśli interesują nas rozwiązania, które są praktyczne i trwałe, a jednocześnie posiadają silny walor marketingowy, opakowania koszerowane stanowią idealny wybór. Jakie dokładnie są zalety takich opakowań?

Czytaj więcej

Large format advertising
Blog

Reklama wielkoformatowa – czy wciąż jest skuteczna?

Jednym z najpopularniejszych rodzajów reklamy zewnętrznej jest reklama wielkoformatowa. Stosuje się ją w rozmaitych branżach i to już od wielu lat, a mimo to jednym z najczęściej pojawiających się pytań jest kwestia jej skuteczności. Jak taka reklama wygląda w praktyce i na co możemy liczyć, inwestując nasze środki w tę formę promocji, a przede wszystkim – na co powinniśmy zwrócić uwagę, by zagwarantować jej efektywność?Czytaj więcej

Druk na tworzywach sztucznych
Blog

Naklejki elektrostatyczne – najważniejsze informacje o ich zastosowaniu w promocji marki

Rynek reklamowy nieustannie się rozwija, proponując ciekawe i unikatowe rozwiązania. Skuteczna reklama i marketing są podstawą do wyróżnienia się wśród wielu firm i ich usług. Niezaprzeczalnie konieczne jest korzystanie z najnowszych narzędzi, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów. Druk na tworzywach sztucznych zyskuje coraz większą grupę zwolenników. Propozycją innowacyjnego podejścia do banerów reklamowych są naklejki elektrostatyczne cechujące się wszechstronnością i sporym potencjałem.Czytaj więcej

CMYK
Blog

CMYK i skala Pantone – co musisz wiedzieć przy współpracy z drukarnią offsetową?

Osoba delegowana w firmie do kontaktów z drukarnią powinna dysponować przynajmniej podstawową wiedzą na temat poligrafii. Pracownik firmy musi wiedzieć, czego oczekuje, jak ma wyglądać ostateczny wydruk, gramatura papieru, format, kolorystyka etc. Warunkiem otrzymania optymalnej kalkulacji i satysfakcjonującego efektu negocjacji jest jednakowe rozumienie pojęć i terminów związanych z drukiem. Czytaj więcej

RemaDays Warsaw
Blog

Four Colors wystawcą w czasie targów RemaDays Warsaw 2020!

Już w dniach 12-14.02.2020 r. po raz 16-ty odbędzie się jedna z największych imprez targowych branży reklamowej i poligraficznej na świecie – Targi RemaDays! To jedyna taka szansa na zapoznanie się z najnowszymi trendami, topowymi, cieszącymi się ogromnym zainteresowaniem produktami oraz z innowacyjnymi rozwiązaniami. Duża dawka inspiracji oraz specjalistycznej wiedzy dotyczącej dynamicznie zmieniających się branży gwarantowana! Czytaj więcej

Kiedy zdecydowac sie na druk cyfrowy
Aktualności

Kiedy zdecydować się na druk cyfrowy?

Jeden z najczęstszych dylematów przy współpracy z drukarnią to wybór konkretnej techniki: wybrać technologię druku cyfrowego czy może druk offsetowy? Decyzję powinniśmy podejmować uwzględniając specyfikę zamówienia oraz jego nakład. Druk cyfrowy jest najlepszym rozwiązaniem przy niskim nakładzie i wtedy, kiedy zależy nam na szybkiej realizacji, dlatego można go wykorzystać do m.in. tworzenia materiałów reklamowych.Czytaj więcej

kolorystyka
Ciekawostki

Kolorystyka opakowania – dlaczego jest tak ważna?

Opakowanie i jego warstwa wizualna jest jednym z podstawowych narzędzi w działaniach marketingowych. Jego zadaniem jest wywołanie u odbiorcy pozytywnej odpowiedzi na dany produkt (reakcja afektywna), czego konsekwencją ma być jego zakup (reakcja behawioralna). Poszczególne elementy projektu opakowań, np. kolorystyka, są niezwykle istotne i mogą realnie wpłynąć na decyzje konsumentów.Czytaj więcej