Druk na tworzywach sztucznych

Rynek reklamowy nieustannie się rozwija, proponując ciekawe i unikatowe rozwiązania. Skuteczna reklama i marketing są podstawą do wyróżnienia się wśród wielu firm i ich usług. Niezaprzeczalnie konieczne jest korzystanie z najnowszych narzędzi, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów. Druk na tworzywach sztucznych zyskuje coraz większą grupę zwolenników. Propozycją innowacyjnego podejścia do banerów reklamowych są naklejki elektrostatyczne cechujące się wszechstronnością i sporym potencjałem.

Unikatowe cechy 

Naklejki elektrostatyczne produkowane są z folii propylenowej posiadającej wiele zalet. Przede wszystkim jest to materiał nieszkodliwy dla ludzi i środowiska, który łatwo można poddać recyklingowi. To, że można przykleić je do wielu powierzchni, możliwe jest dzięki ładunkom elektrostatycznym. Nie ma więc potrzeby stosowania kleju czy taśmy samoprzylepnej. Naklejki elektrostatyczne można zawiesić prawie na każdej gładkiej powierzchni. Wystarczy, że jest sucha. Nie ma znaczenia czy jest to surowa ściana, tynk, drewno, szyba w oknie, karton, kamień lub metal.

Estetyka

W zależności od projektu zaproponowanego przez klienta naklejki elektrostatyczne można wydrukować na przezroczystej lub białej folii. Ponieważ naklejki można wykorzystać wielokrotnie,  zestaw banerów i naklejek reklamowych umożliwi przeprowadzenie wielu ciekawych działań reklamowych i informacyjnych. Niebywałym plusem naklejek jest możliwość korygowania ich ustawienia bez zniszczenia konkretnego egzemplarza. Nie powstają też mało estetyczne zagniecenia czy fałdki z powodu pęcherzyków powietrza.

Oryginalne propozycje wykorzystania potencjału

Coraz większa popularność tego typu środka reklamowego sprawia, że pojawiają się ciekawe pomysły na zastosowanie go w kampaniach promocyjnych. Naklejki elektrostatyczne można zastosować zamiast tradycyjnych plakatów, zwłaszcza w miejscach, w których szczególny nacisk kładzie się na wygląd otoczenia. Mowa tu o urzędach, muzeach czy przychodniach lekarskich. Kolejna idea to stworzenie reklamy połączonej z kalendarzem do umieszczenia w biurach. Warto też zastanowić się nad wykorzystaniem naklejek elektrostatycznych przy druku szeroko dostępnych ofert, na przykład w lokalach usługowych czy aptekach.