Każdy klient, chcąc nie chcąc, przy wyborze produktu polega głównie na swoim zmyśle wzroku. Dlatego też odpowiednio zaprojektowane opakowanie jest kluczem do pozyskania niezdecydowanego kupującego. Chociaż podstawową funkcją opakowania jest ochrona znajdującego się w środku produktu, to nic nie stoi na przeszkodzie, by przyciągało wzrok klienta już z daleka. W końcu w dobie mediów wizualnych to właśnie wygląd zewnętrzny ceniony jest najbardziej.
Złocenie druku – sposób na reklamę idealną
Dzięki złoceniu tekstów znajdujących się na opakowaniach, z łatwością uzyskamy zainteresowanie potencjalnego klienta. Połyskujący napis automatycznie skojarzy mu się z elegancją, bogactwem i, przede wszystkim, wysoką jakością. Tego typu zdobienia znajdują się zazwyczaj na etykietach drogich perfum czy biżuterii i zawsze podkreślają ich ekskluzywność. Złocenie druku można również wykorzystać na wizytówkach firmowych i zaproszeniach na oficjalne przyjęcia oraz spotkania zewnętrzne. Złoty druk cieszy się obecnie niebywałą popularnością, a wykonane za jego pomocą reklamy nie tracą na jakości przez lata.
Hot stamping – jakościowe wytłaczanie
Hot stamping, czyli wytłaczanie na gorąco, bazuje na wykorzystaniu stempli i matryc w celu pozyskania pozłacanych wydruków. To technika wykorzystująca specjalne, metaliczne folie – złocenie druku wcale nie musi być złote. W ten sam sposób uzyskujemy srebrne czy perłowe detale na wydrukach. Twoje nowe wizytówki będą więc zarówno pięknie wyglądać, jak i zachwycać klientów swoją jakością. Opakowania ze złoceniami od lat sprawdzają się w przypadku produktów premium – drogich alkoholi, słodyczy, kosmetyków.
Jeśli chcesz wyróżnić swoje produkty na półce sklepowej, skorzystaj z możliwości uszlachetniania druku. Hot stamping może być doskonałym wyborem.